Zavod za školstvo donio je pedagoško psihološke preporuke za rad s djecom u vrtićima i školama poslije izolacije u toku epidemije virusa korona. Iz Zavoda ističu da je situacija socijalne i fizičke izolacije koju smo svi iskusili bila specifična: djeca su bila uz roditelje i bliske osobe, većina je provela izolaciju uz dobre podsticaje za učenje, igru, komunikaciju.
– Ipak, to nije moglo nadoknaditi odvojenost od vršnjaka, vaspitača, nastavnika i drugih važnih odraslih osoba. I odrasli su bili odvojeni od osoba koje su im važne, s kojima se ispomažu, dijele brige, sarađuju, druže se. Poslije nekoliko mjeseci prekida uobičajenog školskog života, većina učenika će željeti da se vrati vršnjacima, nastavnicima i školskim aktivnostima; biće i onih koji se tome baš i ne raduju. Fokus u radu s njima prvih dana ne treba da budu striktno aktivnosti iz kurikuluma; važnije je da se neko vrijeme posveti podršci svima njima, da osjete da su uključeni i prihvaćeni, da ih zainteresuju aktivnosti i da u njima koliko je moguće aktivno učestvuju – navode iz Zavoda.
D.B.
Komentari
Komentari se objavljuju sa zadrškom.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.
Prijavite neprikladan komentar našem
MODERATORU.
Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem
Ombudsmanu.