Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Izmjene zakona gotove, čekaju se vjerske zajednice * Izmjene zakona gotove, čekaju se vjerske zajednice * DF-u bezbjednost, DPS-u odbor za antikorupciju * Uzeli 750 miliona eura za vraćanje starih kredita * Preispitaćemo sve odluke o proglašavanju tajnih dokumenata * RTCG krenuo u progon diplomata, vratiti je građanima * Veljović odlazi, ali ne podnosi ostavku
ISSN 1800-6299
  Izdanje: 10-12-2020

Porudzbenica
Rubrike
Pogledajte

Strip Dana

Strip

Riječ Dana
Marina Vujačić, ​direktorica Udruženja UMHCG:
– OSI postaju socijalni problemi kada država zanemaruje stvaranje uslova za jednakost pred zakonom, izjednačavanje mogućnosti i ravnopravnost u praksi.

Vic Dana :)

Mujo uhapšen zbog pljačke banke, pa ga priveli u sud. Predloži mu sudija:
– Mujo, ako vratiš novac, kazna će ti biti manja.
– Gospodine sudija, da sam mislio vraćat pare, digao bih kredit.


Sjede MUjo i Haso ispred prodavnice i kaže Mujo:
– Al sam se napio, sve duplo vidim.
–Haso vadi sto maraka i kaže Muju
– EVo da ti vratim onih 200 maraka što ti dugujem.







Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Drustvo OŠTRE REAKCIJE NA NAVODE TAMARE NIKČEVIĆ NA RAČUN AMBASADORKE SAD U EMISIJI „TELESKOPIJA” NA JAVNOM SERVISU
RTCG krenuo u progon diplomata, vratiti je građanima
Insert iz emisije „Teleskopija” RTCG krenuo u progon diplomata, vratiti je građanima Razočaravajuće je vidjeti takav neprofesionalizam od strane javnog medijskog servisa koji ima mandat da informiše, a ne da obmanjuje javnost – poručili su iz Ambasade SAD u Crnoj Gori
Dan - novi portal
RTCG tri decenije progoni neistomišljenike DPS-a. Sada je po nalogu DPS-a javni servis krenuo u progon diplomata. Javni servis što prije vratiti građanima koji ga i plaćaju, poručio je juče premijer Zdravko Krivokapić reagujući na navode novinarke RTCG Tamare Nikčević koja je u emisiji „Teleskopija” ustvrdila da je ambasadorka Sjedinjenih Američkih Država Džudi Rajzing Rajnke na privatnoj večeri projektovala, kako tvrdi, da će predsjednik Crne Gore Milo Đukanović izvesti tenkove na ulice nakon izbora 30. avgusta.

Iz Ambasade SAD istakli su da su neosnovane optužbe protiv amabsadorke Džudi Rajzing Rajnke izrečene na Televiziji Crne Gore, te da to jasno ukazuje na potrebu za višim profesionalnim novinarskim standardima u Crnoj Gori.

– Razočaravajuće je vidjeti takav neprofesionalizam od strane javnog medijskog servisa koji ima mandat da informiše, a ne da obmanjuje javnost – poručili su iz Ambasade SAD u Crnoj Gori.

Iz Građanskog pokreta URA ocijenili su da je u emisiji „Teleskopija” pokazan sav neprofesionalizam Javnog servisa i potvrđeno ono što javnost odavno zna – da na njemu rade mahom politički ostrašćeni novinari, čiji je egzaktan primjer novinarka Nikčević. Kako su kazali iz ove partije, Nikčević je napravila međunarodni diplomatski skandal.

– Tamara Nikčević kao individualka ima pravo i slobodu na sopstveno tumačenje društvenih zbivanja, ali kao novinarka Javnog servisa, koji finansiraju svi građani Crne Gore, nema luksuz da, preko istog, plasira neprovjerene informacije i lična ubjeđenja, nauštrb, em novinarske etikem em prava građana da budu objektivno i pravovremeno informisani. Kontinuirano, ali naročito u „Teleskopiji”, Nikčević je demonstrirala da, ako je za nju ambasadorka SAD Džudi Rajzing Rajnke persona non grata, onda je ona, za novinarsku profesiju, novinarka non grata – kazali su iz GP URA.

Članica Savjeta RTCG Bojana Jokić objavila je juče na tviter nalogu da je „Savjet RTCG jednoglasno usvojio da je došlo do kršenja standarda i nalaže generalnom direktoru da razmotri status emisije ‘Teleskopija.

Iz Demokratske narodne partije (DNP) istakli su da u RTCG treba sprovesti ozbiljnu programsku i kadrovsku reformu, jer Javni servis očigledno još uvijek predstavlja bastion bivšeg režima.

Socijalistička narodna partija (SNP) ocijenila je da napad novinarke Tamare Nikčević na američku ambasadorku je krajnje neprofesionalan i nedobronamjeran čin koji stavlja u izuzetno lošu poziciju Javni servis, na kojem je ta emisija prikazana.

Medija centar pozivao je menadžment nacionalnog javnog servisa RTCG da pod hitno raskine ugovor sa novinarkom Tamarom Nikčević i prestane sa emitovanjem njene autorske emisije „Teleskopija” na prvom kanalu RTCG.

– Novinarka Nikčević svojim pogrešnim shvatanjem novinarske profesije i služenja javnom interesu nije nikada ni trebalo da bude angažovana na nacionalnoj javnoj televiziji, jer je svojom jednostranošću i pristupom dodatno kompromitovala RTCG kao medij društva, odnosno svih crnogorskih građana i građanki, što je eskaliralo u vidu profesionalno i ljudski neprihvatljivih optužbi na račun ambasadorke SAD u Crnoj Gori, izrečenih u u emisiji koja je bila na programu 8. decembra – navodi se u saopštenju.

​M.S.


Servilnost šefu DPS-a
Udruženje novinara Crne Gore saopštilo je da im je žao što se premijer Zdravko Krivokapić tek nakon reagovanja američke amabasade obratio uredništvu i zaposlenima u RTCG ocjenjujući da javni servis mora da se vrati građanima, jer ga oni i plaćaju.

– Mogao je Krivokapić to i ranije da uradi, jer RTCG već tri mjeseca emituje takve emisije i dovodi u goste takve persone da te od njih muka uhvati. Po vascijele dane ova tri mjeseca na RTCG se čuo svako iz regiona koji je htio da ocrni novu vlast, a ode odvergla DPS-u i njenom šefu – navode u Udruženju.

Oni ocjenjuju da je rukovodstvo RTCG i dobar dio njenih novinara ispunio sve uslove da ode na poduži odmor.


Sekulić: DPS ne uređuje RTCG
DPS nema uticaj na uređivačku politiku RTCG i stavove koji se tamo iznose, objavio je na Tviteru poslanik te stranke Predrag Sekulić, reagujući na tvrdnje premijera Zdravka Krivokapića da je po nalogu te partije javni servis krenuo u progon diplomata.

– Krivokapić je na izborima predvodio i u svoj kabinet uveo one koji su palili NATO zastavu, vrijeđali naše međunarodne partnere, diplomate. Krivokapić se nikad nije ogradio od tih sramnih postupaka – naveo je Sekulić.

​U reagovanju uredništva i menadžmenta Radio-televizije Crne Gore navodi se da je Nikčević, u okviru prava koje imaju autori svih emisija, pozivajući se na relevantan, neimenovan izvor, saopštila lična saznanja i vrijednosni sud o američkoj ambasadorki Džudi Rajzing Rajnke, koji se, kako je navedeno u reagovanju, apsolutno ne mogu shvatiti i kao stav uredništva RTCG.

Komentari

Komentari se objavljuju sa zadrškom.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.

Prijavite neprikladan komentar našem MODERATORU.

Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem Ombudsmanu.

Uslovi korišćenja

Svako neovlašćeno korišćenje sadržaja štampanog i on-line izdanja Dana kažnjivo je i vlasnik prava shodno Zakonu o autorskim i srodnim pravima ima pravo na zaštitu od istog, kao i na naknadu štete prouzrokovane takvim radnjama. Zabranjeno je svako objavljivanje, modifikovanje, kopiranje, štampanje, reprodukovanje, distribuiranje ili na drugi način javno prikazivanje podataka, tekstova, fotografija i informacija iz naših izdanja, bez pisane saglasnosti Jumedia Mont doo.

MARKETING
loading...
Dan - novi portal
Predaja pomena on-line

Najčitanije danas

INFO

Cjenovnik i pravila o medijskom predstavljanju u toku kampanje za izbore za odbornike u SO Herceg Novi koji će biti održani 9. maja 2021.godine.

Pravila lokalni
Jumedia Mont d.o.o.

Cjenovnik - Radio D

Pravila o medijskom predstavljanju

Pravila lokalni
M.D.COMPANY d.o.o.

Cjenovnik - Radio D+

INFO

Zaštitnika prava čitalaca Dan-a

OMBUDSMAN

kontakt:

ombudsman@dan.co.me

fax:

+382 20 481 505

Pogledajte POSLOVNIK

Pratite rad OMBUDSMANA

Pogledajte IZVJEŠTAJE

Karikatura DAN-a
Karikatura
Pogledaj sve karikature >>>

Najčitanije - 7 dana


 

Prognoza dana

 



 

Developed by Beli&Boris - (c) 2005 "Dan"