Rezultati istraživanja poput PISA i eksternih provjera pokazuju da naši učenici imaju nizak nivo znanja u prirodnim naukama, i da nastava prirodnih nauka u našim školama nije adekvatna, navodi se u saopštenju Crnogorske akademije nauka (CANU). Učenici su u istraživanju koje je radila ta institucija kao najinteresantnije predmete izdvojili strane jezike, biologiju i geografiju, a kao najmanje interesantne hemiju, fiziku informatiku.
– Matematika je kod osnovaca na četvrtom mjestu, a kod gimnazijalaca tek na šestom. CANU projektom „Prirodne nauke, matematika i informatika u obrazovnom sistemu Crne Gore“ želi da na osnovu sveobuhvatne analize postojećeg stanja nastave prirodnih nauka, matematike i informatike u obrazovnom sistemu Crne Gore, uoči dobre strane i izayove koji stoje pred nastavom u ovim oblastima, saopšteno je iz CANU.
Kako su pojasnili, u prvoj fazi istraživanja izvršeno je anketiranje učenika osmog i devetog razreda, kao i prva tri razreda gimnazija.D.B.
Komentari
Komentari se objavljuju sa zadrškom.
Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijedjanje i klevetanje. Nedozvoljen sadržaj neće biti objavljen.
Prijavite neprikladan komentar našem
MODERATORU.
Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite našem
Ombudsmanu.